اخبار روز

گلایه تعدادی از ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی تامین اجتماعی

گلایه تعدادی از ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی تامین اجتماعی

۱۲:۳۰ ۳۱ تير ۱۴۰۳

طبق گفته شهروند خبرنگار ما آزمون استخدامی که اخیرا برای سازمان تامین اجتماعی برگزار شده است امتیازی تحت عنوان «امتیاز ویژه کرونا» برای هر دو بخش بیمه و درمان لحاظ کرده اند در حالی که این امتیاز مختص آزمون استخدامی وزارت بهداشت است و به سازمان تامین اجتمای و اداری استخدامی مربوط نمی‌شود.

شهروند خبرنگار ما در ادامه به شرح ماجرا پرداخته است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام و درود بر شما سردبیر محترم؛  اخیرا آزمون استخدامی برای سازمان تامین اجتماعی برگزار شده است.  متاسفانه در این آزمون امتیازی تحت عنوان امتیاز ویژه کرونا لحاظ شده است. به هر دو بخش بیمه و درمان.  این در حالی است که این امتیاز طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مختص آزمون استخدامی وزارت بهداشت است و به تامین اجتماعی و سازمان اداری استخدامی مربوط نمی‌شود.  بیش از ۷۳۰۰۰ نفر در این آزمون شرکت کرده اند و این آزمون در سطح کشوری بوده است.  لازم به ذکر است ستاد ملی کرونا، بالاترین نهاد تصمیم گیری در خصوص کرونا بوده و مصوباتش هم تراز قوانین و مصوبات شورای عالی امنیت است.
نکته دیگر این که این امتیاز در اصلاحیه ذکر شد. از ابتدا نبود. دوهفته بعد از انتشار دفترچه و دریافت هزینه ثبت نام از هزاران نفر طی آن دوهفته.
همان طور که میبینید؛ سازمان اداری استخدامی در نامه هایش، به مصوبه ستاد ملی کرونا استناد می‌کند، این در حالی است که درخواست سازمان اداری استخدامی با مصوبه ستاد ملی کرونا تناقض دارد.  از خبر گزاری محترم درخواست می‌گردد این موضوع را رسانه‌ای کند و در صورت امکان و در حد توان این مسئله را پیگیری نمایید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا